Otin haasteen KODIN ONNI-blogista ja tässä hyviä asioita itsestäni.. ;D

1. Olen rehellinen. Uskallan kertoa miten asiat on enkä puhu selän takana. Vaikka välillä tää piirre onkin monen mielestä hanurista. ;D
 
2. Osaan soveltaa eri aineksista joka päivälle uutta ruokaa, leivonnaisia jne enkä tarvitse ohjeita. Meillä harvoin syödään valmisruokia tai muita eineksiä.
 
3. Tulen hyvin ihmisten kanssa toimeen. Sama koskee eläimiä: "kyllä koira koiran tuntee".. :D
 
4. Olen jaksanut olla kotiäitinä (kaikilla ei pää kestä,olen kuullut sanottavan..) ja olen siitä ylpeä! Mielestäni olen onnistunut siinä suht hyvin neljä vuotta.
 
5. Jaksan olla aidosti toisten iloissa ja suruissa mukana. Jos toinen nauraa, minäkin nauran. Jos toinen itkee, minäkin itken jne. Jaksan kuunnella ihmisiä. (pitäsköhän perustaa auttava puhelin?)
Jokainen ottakoon haasteen vastaan tästä jos haluaa,en ala nyt ketään haastamaan. :)