Sain kuulla ikäviä uutisia että Pipsa on lähtenyt kiertoon.. Tämä perhe jolle Pipsan myin, on koko ajan esittänyt että heillä menee hyvin ja koira on heillä jne. Tämä uusi ostaja otti minuun yhteyttä ja kertoi ostaneensa Pipsan Lahdesta ja mä myin sen Länsi-Suomeen.. Kun tämä uusi omistaja laittoi minulle sähköpostia myyjästä niin harmikseni huomasin että ei myyjä ollut sama jolle itse myin Pipsan. Mua sapettaa TODELLA paljon kun tein virhearvion ja myin Pipsan sille perheelle! Tämä myyjä oli väittänyt että Pipsa on ollut hänellä puoli vuotta ja myy sen kun lähtee opiskelemaan. He kelle minä myin Pipsan ei vastaa minulle. Että aikuinen ihminen jaksaa valehdella. Myöskin kaikkea muita valheita on tullut matkalla mukaan kertomuksiin,joita tänne julkisesti en viitsi laittaa. Oikasin asiat kuitenkin uudelle omistajalle. Olen todella pettynyt! Onneksi kuitenkin tämä uusi omistaja vaikuttaa erittäin mukavalta ja laittoi jo kuviakin neidistä ja heillä on kaikki hyvin. Kovasti kehui kuinka ihanan koiran saikaan pelastettua kierrosta. Kaikkea hyvää heille!:)