Mun blogilla on viime aikoina (ja aina ollutkin!) ollut paljon näitä "anonyymejä ja nimimerkillisiä" kommentteja. Ihmettelen suuresti että AINA kaikki nega tulee juuri näiltä, liekö niiden takana blogin pitäjä vai ihan "vieras" vaan,en tiedä. Itsellä on pokkaa kyllä antaa negapalautetta ihan omalla nimellä ja yhteystiedoin.
Melkein jokaiseen tekemääni kakkuun tulee vihjaava kommentti, milloin "tietääkö verottaja, ja taas muka omiin tarpeisiin" tms. Mua suoraan sanoen vituttaa tollaset kommentit,ihan kun ei saisi harrastaa ja nauttia leipomisesta???Omiin ja lähipiirini tarpeisiin menee suurin osa kakuista ja muista leivonnaisista ja ihan murto-osa vieraalle, paistaako näistä kateus vai mitä hittoa se on kun naristaan?Aina muka tienaa jotain jos jollekin tekee hyvää hyvyyttään kakun. Ei näköjään tunneta sanaa KIITOS, että mistään ei saisi kiittää esim kakulla (toiset osaa tehdä käsitöitä kiitoksiksi,minä en!), ei saa leipoa äitienpäiväksi, isänpäiväksi, mamman synttäreille,työkavereille (ja niiltä voi kysyä kuinka paljon sinne bagelsia kannan!) tms..Voin sanoa että se palkka mitä olen kakuista saanut,ei ole päässyt kyllä tilille asti sillä tällä ei rikastu!!Tämä on itselle terapiaa kun saa tehdä, erityislapsi ja toinen normaali vie työpäivän jälkeen ne suurimmat mehut mutta murheet unohtuu kun saa "upottaa kädet taikinaan". :) Nykyään tykkään tehdä melkein kaikki omatkin kakut pinnoitetun pahvin päälle,koska varsinkin kesäaikaan kakkupaperi menee kakun alla usein mössöksi, eli siitäkö katsotaan että kakku on "tilauskakku"..? :( Olen vakavasti miettinyt koko blogin lopettamista koska yksinkertaisesti olen kyllästynyt tuohon nimettömään narinaan. En tiedä saako muutkin samanlaisia kommentteja vai liekö taas eräs "sukulaisemme" näidenkin juttujen takana kuten monta muutakin murhetta on aiheuttanut?Munaa ei vaan ole esiintyä omalla nimellään. Haluan kuitenkin kiittää muita asiallisista kommenteista ja toivottaa Aurinkoista Kesää.