Tällä kertaa haasteen teki minulle Pappilan hätävara kokkaa.  Vastataan uudelleen vaikka tää sama olikin juuri minulla. Ketään en nyt haasta vaan jokainen voi kopsata haasteen tästä blogiinsa. :)

1. Linkitä henkilö joka haastoi.
2. Postaa siis liitä haaste blogiisi.

3. Kirjoita kuusi satunnaista asiaa itsestäsi.
4. Haasta kuusi ihmistä postauksesi lopussa ja linkitä heidät
5. Laita heidän nimet ja blogit omaan blogiisi ja kerro heille siitä
6. ilmoita heille, että olet haastanut heidät.

A.) Kun kirjoitan tekstarin, mulla on pakkomielle päättää aina parilliseen viesti,jos ei pääty niin lyön vaikka yhden tyhjän perään niin tulee parillinen luku. :D

B.) Käytän paljon rahaa vaatteisiin, ukko ei tiedäkkään kuinka paljon..

C.) Lopetin vuoden alussa klo 18 jälkeen syömisen. Mutta yhtään mitään kiloja ei ole tippunut!:( Se on niin vaikeaa nyt aikuisena tuo laihdutus.. Silloin nuorena oli vkl syömättä niin tippu 5kg..

D.) En koskaan voisi tulla narkkariksi koska mulla on ihan kamala neulakammo!;(

E.) Pelkään kuolemaa. Olen nähnyt monta kertaa unta että kuolen hirvikolarissa.

F.) Koulut ei kiinnosta minua, olen enenmmän tekemisen ihminen. Opin tekemällä en kuuntelemalla ja kirjoittamalla.