...se että välillä blogissani on yhtä aikaa jopa 8 selaajaakin ja keltään ei välttämättä saa kommenttia!En voi ymmärtää että miksi pitää sitten tulla kun ei uskalla kommentoida mitään. Ja kaikista eniten mua ottaa päähän muutamien tuttujen sanomiset kun nähdään että "luin muuten sun blogista sitä tätä ja tota" tai "otin muuten sen ja sen ohjeen",miksi ei voi siihen jutun yhteyteen kommentoida?Miksi monelle on vaikeaa jättää julkinen kommentti ja helpompaa olla hiljaa ja mietiskellä asioita omassa navassaan.. Mä jätän kommentin aina kun vierailen jossain,ellei ole tullut uusia päivityksiä aikoihin niin ainakin huhuilen tms. Ehkä mulla sitten on vaan niiiiiin tylsä blogi joiden jutuille ei voi kaikki kommentoida. On se ihana (KIITOS!!!!!!!!!!!!) joukko jolta tulee kommenttia ja kannustusta,se lämmittää. Mutta ne "näkymättömät" haahuilijat sapettaa mua,sorry vaan.. :D Tästä olen narissut ennenkin..