Nyt kaikki pienetkin voiman rippeet mitä on jäljellä, menee mummolle. Mä en nyt jaksa kovin istua koneella tai päivitellä kun kotityöt olen pistän ihan minimiin ja syyään niin helppoja sapuskoita kun vaan voidaan,tai siis muut syö. Käyn joidenkin blogeissa (niiden joita mun uutisvirrassa näkyy) pikaseen,mutta mitään järkevää multa on nyt turha odottaa kommentteihin,sorry. Mä olen tosi väsynyt niin henkisesti kun fyysisesti ja toivon mukaan se ymmärretään. Silti toivottavasti jaksaisitte piipahtaa sivuillani, kyllä niitä päivityksiä taas alkaa tulemaan hissukseen. Kiitos kaikille myötäeläjille ja upea 40000 rajakin on näköjään mennyt rikki!:) Parempaa kevättä muille, toivoo: Kati

 

klo 23.24 Tulin juuri mummomme luota,en osaa olla kotonakaan kun hetken. Pelkään pahoin että yöllä tulee se aika.. Oli hän niin huonona. Pahaa oloa/mieltä tunnen kun hänet sinne joudun jättämään. Kyynelsilmin kiitän kaikista halauksista joita annatte minulle. Helpottaa vähän purkaa sydäntä, edes jollein, kuka vaan "kuuntelee". Iso kiitos. <3